اپل iOS 14.7.1 و iPadOS 14.7.1 را منتشر کرد

اپل نسخه‌ی جدیدی از سیستم عامل‌های iOS و iPadOS را به نام iOS 14.7.1 و iPadOS 14.7.1 منتشر کرد. اپل در این نسخه‌ی جدید باگی را مانع باز کردن قفل اپل واچ می‌شد، رفع کرده است. این باگ در زمانی که این ساعت هوشمند به گوشی‌های دارای سنسور تشخیص اثر انگشت تاچ آیدی متصل است، مانع از بازکردن قفل این ساعت به صورت خودکار می‌شد.

این نسخه‌‌های جدید به صورت خودکار بر روی دستگاه‌های شما نصب خواهد شد. همچنین شما می‌توانید که با رفتن به قسمت Settings و سپس General و بعد انتخاب Software Update، این به‌روزرسانی‌های جدید را بر روی دستگاه‌های خود نصب کنید.

در قسمت مربوط به تغییرات صورت گرفته در این نسخه‌های جدید به این موضوع اشاره شده است که اپل در این نسخه‌ی جدید مشکلی را که مانع از باز شدن قفل اپل واچ می‌شد، رفع کرده است. گویا کاربران در زمان اتصال اپل واچ به آیفون‌های دارای سنسور تشخیص انگشت تاچ آیدی نمی‌توانستند که قفل اپل واچ خود را به صورت خودکار باز کنند.

همان‌گونه که در خبر‌ها خوانده‌اید اپل به‌تازگی نسخه‌ی ۱۴.۷ از سیستم عامل iOS و iPadOS را منتشر کرده است. در نتیجه دو سیستم عامل iOS 14.7.1 و iPadOS 14.7.1 جایگزین این دو سیستم عامل جدید خواهند شد. البته باید بگوییم که اپل چند روز بعد از عرضه‌ی iOS 14.7، سیستم عامل iPadOS 14.7 را منتشر کرد.

اپل همچنین در حال بررسی و آزمایش نسخه‌های بتا از سیستم عامل‌های iOS 15، iPadOS 15، tvOS 15 و watchOS 8 است. انتظار داریم که در پاییز امسال نسخه‌ی نهایی این سیستم عامل‌ها برای تمامی کاربران منتشر شود.

استفاده از مطالب باینو برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام باینو و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به شرکت ايده نوين تجارت لاتيدان تعلق دارد. / طراحی شده با ❤️ در استودیو دایره مینایی
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.