سبد خرید 0

سبد خرید شما خالی است.

سبد خرید 0

سبد خرید شما خالی است.

پاسخ پرسش های پر تکرار

بازگشت

چطور درخواست خود را جهت بازگردان کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
1-  وارد پروفایل خود، تاریخچه سفارشات، تحویل شده شوید و از قسمت ثبت مرجوعی، درخواست خود را ثبت کنید.

2 – درخواست خود را از طریق اپلیکیشن دیجی کالا ثبت کنید .

روی دیجی کالای من کلیک کرده و وارد سفارشات من ، تحویل شده شوید.

وارد جزئیات سفارشی که قصد مرجوعی آن را دارید شوید.

روی گزینه 1 کلیک کنید تا گزینه درخواست مرجوعی  کلی یا جزیی ظاهر شود.

پس از ثبت درخواست مرجوعی خود ، میتوانید با مراجعه به سفارشات من، مرجوع شده، درخواست خود را ویرایش کنید .

امکان ویرایش اطلاعات ثبت شده ، افزودن کالاهای بیشتر و لغو کل درخواست مرجوعی وجود دارد .

3 – پیام خود را در صفحه“تماس با ما”  با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش الزامی است.

4 – شما می توانید از طریق تماس با شماره 02161930000 داخلی 1 دیجی کالا،  خدمات پس از فروش عدد 3 مرجوعی کالای خود را به کارشناسان اطلاع دهید .

توجه: قبل از ارتباط با کارشناس، شماره سفارش خود را که از طریق پیامک دریافت کرده اید ، وارد کنید و در پایان کلید # را فشار دهید.

پرتکرارترین پرسش‌ها
از تخفیف‌ها و جدیدترین‌های باینو باخبر شوید:
در هر شرایطی پاسخگوی شما هستیم.

درباره فروشگاه اینترنتی باینو

باینو یک فروشگاهی اینترنتی است که با تنوع کالا در دسته‌های مختلف و قیمت مناسب، خرید آنلاین همه‌ چیز را برای همه در سراسر کشور امکان‌پذیر کرده است. 

فروشگاه اینترنتی باینو تلاش خواهد کرد که با کیفیت ترین کالا را با مناسب ترین قیمت در کوتاه ترین زمان برای شما کاربران عزیز ارسال نماید.

از اواخر سال 99 بود که با فراگیری و شیوع ویروس کرونا، ما در شرکت ایده نوین تجارت لاتیدان تصمیم بر آن گرفتیم که با هدف توسعه تجارت الکترونیک و بهبود فضای کسب و کار فروشگاهی را بر بستر اینترنت راه اندازی نماییم.

logo-samandehi

© کلیه حقوق مادی و معنوی برای شرکت ایده نوین تجارت لاتیدان محفوظ است. | طراحی شده با ❤️ در استودیو دایره مینایی

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.