تبلت شیائومی می پد ۵ به همراه کیبورد در تیزر رسمی دیده شد

شیائومی قرار است در تاریخ ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد) از تبلت می پد ۵ رونمایی کند که امروز تیزری رسمی از آن به همراه کیبورد منتشر شد.

شیائومی می پد ۵ شاید مورد انتظارترین تبلتی باشد که انتظار داریم در نیمه‌ی دوم سال جاری رونمایی و راهی بازار شود. البته که سری گلکسی تب S8 هم فوق‌العاده جذاب و مورد انتظار هستند اما به احتمال فراوان نمایندگان سامسونگ قیمت بسیار بالایی خواهند داشت؛ مسأله‌ای که به نظر می‌رسد درباره‌ی سری می پد ۵ صادق نباشد.

تا به این لحظه در رابطه با می پد ۵ خبرهای زیادی منتشر شده است اما تعداد خیلی کمی از آن‌ها رسمی بود. مثلا دو روز پیش اولین تیزر رسمی از آن را شاهد بودیم که نشان می‌داد شیائومی پشتیبانی از قلم را نیز به آن اضافه کرده است. اما نمی‌دانیم آیا این قلم به همراه خود محصول راهی بازار می‌شود یا باید به عنوان یک لوازم جانبی به صورت جداگانه آن را از بازار خریداری کرد.

تیزر رسمی دوم هم امروز منتشر شد. پوستر جدید نشان می‌دهد نمایشگر این تبلت گوشه‌های منحنی دارد و نه تخت که البته پیش از این هم از این موضوع اطلاع داشتیم. همچنین نمایی از کیبورد می پد ۵ را هم می‌بینیم که به نظر می‌رسد بافت چرمی و اندازه‌ی نسبتا کوچک و جمع و جوری داشته باشد.

همانطور که اشاره شد، اطلاعات رسمی پیرامون می پد ۵ بسیار کم است و دقیقا نمی‌دانیم دو روز آینده باید انتظار چه محصولی و با چه قیمت و مشخصات فنی را داشته باشیم اما اینکه این محصول از قلم پشتیبانی می‌کند،‌ گوشه‌های منحنی و بدنه‌ی فلزی دارد و از اینترنت ۵G/LTE بهره می‌برد تقریبا قطعی است.

در حالی که باید منتظر بمانیم تا شیائومی سایر اطلاعات باقی‌مانده از این تبلت و مدل‌های دیگر آن را تایید کند، باید به این نکته هم بار دیگر اشاره داشته باشیم که ۱۹ مرداد این محصول یا محصولات رسما رونمایی می‌شوند. بنابراین اصلا نیازی نیست مدت زمان زیادی را منتظر بمانیم. اینکه می‌گوییم محصولات به این خاطر است که گفته می‌شود این تبلت‌ها در سه مدل استاندارد، لایت و پرو رونمایی و به بازار عرضه می‌شوند.

هر سه مدل هم ظاهرا به نمایشگری ۱۰٫۹ اینچی با پنلی از جنس IPS LCD و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و نرخ الگوبرداری لمس ۲۴۰ هرتز مجهز می‌شوند. البته مدل استاندارد و پرو از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ بهره می‌برد در حالی که برای مدل لایت، اسنپدراگون ۸۶۰ به عنوان قلب تپنده ایفای نقش خواهد کرد.

اینکه شیائومی چه قیمتی را برای این تبلت‌ها در نظر گرفته است یا قصد دارد در چه تاریخی از آن‌ها رونمایی کند مشخص نیست و باید منتظر بمانیم ببینیم در دو روز آینده چه پیش خواهد آمد.

استفاده از مطالب باینو برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام باینو و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به شرکت ايده نوين تجارت لاتيدان تعلق دارد. / طراحی شده با ❤️ در استودیو دایره مینایی
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.